Re: Zasilacz "Fortron FSP FSP350-60THN-P"

Autor: Kazio <poprosze.spam_at_na.to.konto>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 12:11:46 MET DST

Kenickie wrote:
> [...]
Chiefteców

mam dwa, jeden z serwera ADAXa (230 W),
a drugi pod naklejką FEEL (250 W) kiedyś kupiłem
- była taka starsza seria co ja fortron odsprzedał czy jakoś tak (Feel dał
nalepke 300W)
Obydwa chodzą rewelacyjnie na dosyć wypasionych konfigach
Ciężkie ale wydajne cegły.
Polecam

ps. gdzieś kiedyś na sieci widziałem niemiecki test po obciążeniem
w którym ta 250tka wytrzymywała 340 W a potem sie wyłączała ;>