Re: Zasilacz "Fortron FSP FSP350-60THN-P"

Autor: Kenickie <kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 10:44:34 MET DST

Użytkownik "Tauzens" <gnhmra2001@barg.cy> napisał w wiadomości
news:clpi5e$78i$1@news.onet.pl...
> Witam moze ktos cos powiedziec na temat tego zasilacza czy jest on wart
> 179,00 zł ??
> Pozdrowienia.
> Ps szukalem ale jakos 0 opisow oraz testow na googlu :(

Jeśli jest taki jak starsze Fortrony 300W (jeden z takich mam), to
zdecydowanie warto. Bo będzie lepszy od tych nowych badziewnych Chiefteców
(by Delta, Enhance). Pytanie tylko, czy jest taki? Bo to zdaje się dość
świeży model, stąd brak testów w sieci. Zresztą w PL Fortrony są jakoś mało
popularne.

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak