Re: RAID 0 - brak przyspieszenia

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 08:51:05 MET DST

>> Poczytaj mój stary post:
>> http://tinyurl.com/3usjq
> Hm... Nic wesołego mi nie napisałeś :)
> Dzięki.

Wychodzi na to, że "domowe RAIDy" czyli tanie namiastki na płycie lub
kontrolerach za 70 zł to takie "dźwięki polifoniczne i kolorowy ekran w
komórce".... lep na klientów nic więcej - czysty marketing - każdy kupuje
płytę z RAID czy mu to jest potrzebne czy nie - bo jest lepsza i
nowocześniejsza no i z wypasem a i tak nie działa :-) Sam też mam RAIDa
ale nawet nie myślałem o uzyciu go do czegoś poza podłaczeniem zwykłego
jednego dysku.

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 2GHz 512 DDR333 NEC E700 @1024x768 Asus GF4Ti4200 ]
[ 128 MB AGPx8 Zalman ZM80D HP WinFast TV 2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]