Re: Znik³y partycje...

Autor: szpieg <szpieg_at_wytnijto.aster.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 23:05:19 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Wg mnie mog³e¶ mieæ EZ-Drive na Barracudzie, tyle ¿e zosta³ on usuniêty
> instalatorem XP; je¿eli partycje na Hitachi zak³ada³e¶ maj±c EZ-Drive
> za³adowany do pamiêci, to po jego usuniêciu partycje te mog³y staæ siê
> nieczytelne... dlatego odpisz mi na kilka pytañ:
>
> - czy u¿ywa³e¶ kiedykolwiek firmowych programów typu Ontrack/Samsung
> Disk Manager, Western Digital Ez-Drive, Maxtor MaxBlast czy te¿ Seagate
> DiscWizard do spartycjonowania któregokolwiek z twoich dysków b±d¼ do
> przeniesienia systemu?

nie, niczego takiego nie u¿ywa³em...

> - czy do spartycjonowania Hitachi uruchamia³e¶ Partition Magic z
> dyskietki czy te¿ z Barracudy? To jest do¶æ istotne pytanie...

Partition Magic by³ zaisntalowany w XP na barracudzie.

> - z którego dysku ³adowa³e¶ pierwotnie system - z Barracudy czy te¿ z
> Hitachi?

Na Hitachi nigdy nie by³o systemu, s³u¿y³ jako magazyn... system by³
tylko na barracudzie

> - czy podczas instalacji nowego systemu usuwa³e¶ z Barracudy partycje
> instalatorem? Nic podejrzanego nie zauwa¿y³e¶?

Przy instalacji formatowa³em C: (na barracudzie) i ju¿ wtedy instalator
pokaza³ mi drugi dysk jako niespartycjonowany... Przed reinstalk±
partycje na Hitachi by³y widoczne i dysk bardzo dobrze dzia³a³...

> - czy podkrêcasz procesor albo pamiêci?

nie

> Je¶li EZ-Drive _móg³_ byæ na Barracudzie to najlepszym wyj¶ciem bêdzie
> ¶ci±gniêcie instalki tego programu i ponowienie jego instalacji. Inaczej
> nie odzyskasz ¿adnych danych z Hitachi.

nic takiego nie instalowa³em nigdy...

> Mo¿e byæ jednak i tak, ¿e komunikat ten jest po prostu wynikiem
> uszkodzenia zawarto¶ci pierwszej ¶cie¿ki dysku albo wirusa - jednak¿e
> wydaje mi siê to ma³o prawdopodobne, gdy¿ obecno¶æ EZ-Drive do¶æ ³atwo
> jest rozpoznaæ po specyficznej zawarto¶ci sektorów z jego kodem. No
> chyba ¿e Partition Magic okaza³by siê jednak a¿ tak nieudolnym w tym
> sprawdzaniu....

Wirusa na 99% nie ma, gdy¿ zabiegam o to do¶æ mocno:)

W³a¶nie odpali³em Ontrack Easy Recovery - jakie¶ pliki mi wynajduje -
tylko, ¿e czasowo chwilkê to potrwa:)

Pozdrawiam

szpieg