Re: RAID 0 - brak przyspieszenia

Autor: Biotyt <biotytUSUN-TEN-TEKST-Z-ADRESU-MAILOWEGO_at_go2.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 22:17:14 MET DST

Koledze chodzi o to, ze jesli plik jest rozlozony na pare dyskow w RAID to
czyta ten plik szybciej, gdyz czyta jakas jego czesc z innego dysku - wiecej
dyskow podaje dane, a co za tym idzie, robia to razem szybciej. Teoretycznie
to jest dosc logiczne, a w praktyce to nie wiem. Sadze, ze sa pracowane
metody by to pracowalo sprawnie. Trzeba by bylo postudiowac zapis danych na
dysku w macierzach RAID, czy jak to sie nazywa. Ja niestety nie zabardzo sie
na tym znam.