Re: dobra nagrywarka DVD - plextor?

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 22:17:09 MET DST

> chciałbym kupić jakąś porządną nagrywarkę DVD - tzn. taką, żebym nie miał
> nią problemów przez dobrych kilka lat...

Nie ma na świecie sprzętu który ma zagwarantowaną 100% bezawaryjność. Po
prostu urządzenia lepszej jakości psują się rzadziej. Czy sprzęt jest dobrej
jakości czy nie, dobrze jest zaobserwować na wielu egzemplarzach i przez
dość długi czas. Jeśli chodzi o moje doświadczenia z nagrywarkami DVD,
zaufałem marce Pioneer i nie zawiodłem się. W 8 złożonych zestawach (+
własnym) zamontowałem napędy Pioneera, wszystkie działają już ponad rok i
nie było jakichkolwiek problemów. Co więcej, są dostępne w umiarkowanych
cenach.

Paweł