WinFast TV 2000 Expert

Autor: toshibus <toshibusWYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:40:21 MET DST

Witam. Mój problem z tą kartą polega na braku możliwości nagrywania fonii z
modułu FM. Wyświetla się wiadomość: Cannot open record device. W module TV
wszystko jest O.K. - nagrywa tak obraz jak i dźwięk. W menedżerze urządzeń nie
ma WinFast WDM audio capture ( jest: crossbar, tuner i video ). Instalowałem
kartę parokrotnie po usunięciu wszelkich starych sterowników. Mam system XP i
kartę dźwiękową S.B. Aud. Może ktoś wie o co chodzi?