Ludzie! Mam dosyć! ZWIS - rozwiązanie problemu!

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 11:15:42 MET DST

Wszystko wskazuje na to że problem z opisywanymi przeze mnie zwisami został
rozwiązany.

Powodowały je złe napięcia w BIOSIE (3,3V było 1,5V a DDR voltage tylko 1,8V
zamiast min. 2,5V)

Ten bios któryu miałem zainstalowany na płycie po prostu był dupnięty albo od
innego procesora

Po zmianie biosu zwisy nie występują od 5 dni) - przynajmniej na razie:)

Dziękuję wszystkim którzy doradzali.
Adriano