Wahania VCORE...

Autor: Michael <mmichal.wytnijto._at_kontojestnatlen.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:58:47 MET DST

Witam

Ostatnio zauważyłem SpeedFanem dość duże wahania VCORE. Tzn. zazwyczaj jest
w okolicach 1.74 V, ale czasami na bardzo krótko podskoczy w okolice 1.76 V
a czasami zaliczy 1.73... To daje odchylenia 0.03V co przy napięciu 1.75 V
(a takie powinno być) daje wahania poniżej 2%... więc może moje obawy są
bezpodstawne zwłaszcza że te skoki są impulsowe i może wynikają one z tego,
że czujnik chce jakby pokazać wartość połowiczną? :)
Proszę, upewnijcie mnie czy mam się czego obawiać. Komputer działa bardzo
stabilnie.

Pozdrawiam