instalacja win98se na asrock k7upgrade-880

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:59:54 MET DST

Witam!

Wlasnie kupilem nowy sprzet i zaczalem instalowac win98se jednak nie idzie
( Komp bootuje sie z plytki instalacyjnej, wybieram opcje bootowania z
obsluga cd. Uruchomilo sie, sformatowalem dysk, przekopiowalem na niego
pliki .cab po to zeby wszystkie cab'y miec na dysku. Przechodze na dysk
pisze 'setup.exe' i nic sie nie dzieje, czarny ekran. Probowalem wiec
instalowac bezposrednio z plytki, bez kopiowania na dysk ale to samo,
zmienilem dysk na inny tez nic to nie daje. Probowalem wlaczac i wylaczac
flopa w biosie (nie mam flopa) ale tez bez zmian.

No i nie wiem co jest grane. Przyszlo mi do glowy ze moze chipset KT880
jakos gryzie sie z win98se i bede musial zainstalowac xp? Czy ktos moze
potwierdzic ze na tej plycie zainstalowal win98se? Ewentualnie moze jakies
koncepcje co moge zmienic, bo chwilowo nie mam wlasnych ;)

Sprzet raczej jest ok - podlaczylem inny dysk z linuxem gentoo i wstal bez
problemu. Uruchomilo sie KDE.

pozdrowienia
globi