Re: Obudowy Mercury...

Autor: PSYLO <psylo_rzWytnijTo_at_ToTez.o2.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:55:21 MET DST

Użytkownik "Adam" <mileccy@neostrada.pl> napisał:
> Chcialbym zebyscie wypowiedzieli sie a temat dosyc nowych modeli obudow ze
> standardu ATX a mianowicie dwoch modeli Halo i Primo z przezroczystym
> bokiem. Mam zamiar sobie w przyszlosci jedna z nicha zakupic tylko ze mam
co
> do niej watpliwosci. Sa tanie az za tanie bez zasilacza okolo 95 zloty.
> Najwazniejsza jest dla mnie pojemnosc bo nigdzie nie moge uzyskac takiej
> informacji. Znalazlem recenzje jednej z nich jak znajdziecie cos o drugiej
> to serdeczie prosze o informacje:
> http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/170-42

Miałem model HALO. IMO bardzo fajna obudowa :) Solidnie zrobiona, ścianki
dość grube.
Wentylator podświetlany 3 diodami w zestawie.
Pleksa ma zabarwienie niebieskie, ciekawy efekt uzyskałem dając do środka
niebieską katodę.
Co prawda był to mój poprzedni komputer, teraz już się praktycznie wszystko
w nim pozmieniało... Kilka jego fotek (archiwalnych;)) dałem na stronie:
http://www.modding.abc.pl
Duzo tam nie zobaczysz... ale może się do czegoś przyda :)
Na zdjęciach jest juz trochę pomalowana (na czerwono). Fabrycznie jest cała
w jednej tonacji kolorów.
Ogólnie polecam tą obudowę. Chieftec to to nie jest, ale zła to ona napewno
też nie jest.

--
Psylo