Obudowy Mercury...

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:47:37 MET DST

Chcialbym zebyscie wypowiedzieli sie a temat dosyc nowych modeli obudow ze
standardu ATX a mianowicie dwoch modeli Halo i Primo z przezroczystym
bokiem. Mam zamiar sobie w przyszlosci jedna z nicha zakupic tylko ze mam co
do niej watpliwosci. Sa tanie az za tanie bez zasilacza okolo 95 zloty.
Najwazniejsza jest dla mnie pojemnosc bo nigdzie nie moge uzyskac takiej
informacji. Znalazlem recenzje jednej z nich jak znajdziecie cos o drugiej
to serdeczie prosze o informacje:
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/170-42

Ps: Glownie interesuje mnie Primo...