Re: sklep komputerowy - sprowadzanie sprzetu z Niemiec

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:34:57 MET DST

Użytkownik "marek" <batkom@USUNTOpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:pan.2004.10.27.07.28.02.162539@USUNTOpoczta.fm...
> witam Grupowiczow,
>
> Otwieram niewielki sklep komputerwy i jak zdazylem sie zorientowac, marze
> na sprzet w stostunku do cen z polskich hurtowni sa bardzo niskie (od 1 do
> 3%!!), w zwiazku z czym mam pytanie - czy taka inwestycja jest jeszcze
> oplacalna?

Poczekaj jak sklepiki mające marżę 3% padną.... Bo z takiej się wyżyć nie da
:)
i wtedy załóż własny sklepik jako monopolista :)
Nie inwestuj w sklep sam... Poszukaj kilku znajomych w różnych miastach i
sprowadźcie sobie kontener płyt głównych po 13-20USD/szt. :))

Tu oczywiście się nabijam, :)
bo kupienie sprzętu po takich cenach to nie jest żaden problem...
Problemem jest sprzedanie kilku tysięcy płyt oraz zapewnienie serwisu (
trzeba liczyć 3-5% na wymianę)

ax