sklep komputerowy - sprowadzanie sprzetu z Niemiec

Autor: marek <batkom_at_USUNTOpoczta.fm>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 09:28:02 MET DST

witam Grupowiczow,

Otwieram niewielki sklep komputerwy i jak zdazylem sie zorientowac, marze
na sprzet w stostunku do cen z polskich hurtowni sa bardzo niskie (od 1 do
3%!!), w zwiazku z czym mam pytanie - czy taka inwestycja jest jeszcze
oplacalna? Moze wypowie sie ktos prowadzacy taki biznes (wiem ze ociera
sie to o NTG, ale jednak nie do konca ;) )
Drugie pytanie to czy oplaca sie sprowadzac sprzet do takowego sklepu z
Niemiec? Ceny maja tam nieco nizsze - praktuje ktos cos takowego? (chodzi
mi o nowy sprzet...)

pozdrawiam,
marek