Znik³y partycje...

Autor: szpieg <szpieg_at_wytnijto.aster.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:18:19 MET DST

Witam!

Pewien czas temu pod³±czy³em do komputera nowy 80 gigowy Hitachi
Deskstar. Dysk siê wykry³ i pod WinXP za³o¿y³em dwie partycje za pomoc±
Partition Magic. Do tej pory by³o bezproblemowo, dysk s³u¿y³ tylko jako
magazyn danych.

Parê dni temu zdecydowa³em, ¿e przeinstalujê system na swojej
Barracudzie (tak wiêc ów Hitachi nie bra³ w tym udzia³u). Przy
instalacji instalator stwierdzi³ (przy wyborze partycji), ¿e Hitachi
jest ca³y niespartycjonowany, a po zainstalowaniu systemu Partition
Magic wyrzuci³ to:

Error #90
EZ-Drive has been detected on drive 1, but EZ-Drive is corrupt. Run the
EZ-Drive setup diskette to correct this problem.

¯adna partycja z Hitachi oczywi¶cie nie jest widoczna. Wiem, ¿e EZ-Drive
to soft, który pomaga odpaliæ duze dyski na starszych p³ytach g³ównych,
ale nie wiem co to ma do rzeczy tutaj. Moja mobo to Epox 8RGA+ (nforce2).

Czy kto¶ ma jaki¶ pomys³ jak sie do tego zabraæ?

Pozdrawiam

szpieg