Re: Prosze o ocene konfiguracji

Autor: Kamil G. <kamilgrodz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 13:51:57 MET DST

> Nie wiem o co Wam chodzi z tymi Seagate, jak dla mnie jedyną ich wadą jest
> to, że się trochę bardziej grzeją i to tylko niektóre modele. A co do
> awaryjności to bzdura straszna!!

No właśnie a myślisz, że to przegrzewanie Seagatów wychodzi im na dobre?
Spróbuj zamknąć Seagate w obudowie kompa i niech tak pracuje chociaż 8
godzin dziennie. Po pół roku gwarantuje ci, że dostanie badsektorów!
Od paru lat składam kompy i wiem co warte są te dyski. Co innego jak masz
zdjętą pokrywe boczną z obudowy lub dodatkowo jakiś wiatraczek w pobliżu
dysku. Wtedy recyrkulacja powietrza nie pozwala na wzrost temp dysku powyżej
jego normy.
Natomiast polecam Caviary ponieważ z tymi dyskami nie miałem takich
problemów. To samo z Samsungami i Maxtorami, chociaż ten ostatni też potrafi
się nieźle rozgrzać, ale widocznie ma talerze wykonane z lepszych materiałów
(odporniejszych na wyższą temp).