Re: Panel LCD iiyama

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 09:57:34 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:clmoof$5hv$1@news.onet.pl

> za to wiele innych osob dostrzega w nich wygode, niskie koszty
> eksploatacji nie mowiac o zachowaniu prywatnego charakteru zdjec
> dzieki mozliwosci omijaniu fotolabu. co do papieru - nie sposob sie
> nie zgodzic. "naturalnym srodowiskiem" dla takiego materialu
> zdjeciowego jest nosnik cyfrowy, co mi osobiscie bardzo odpowiada..
> zreszta o czym tu specjalnie sie rozwodzic - za pare lat aparaty 35 mm
> bedziemy ogladac glownie na zdjeciach - i to zapewne cyfrowych ;-)

Nikt nie neguje _tych_ zalet aparatów cyfrowych. Dobrze by było jednak,
gdyby ta fascynacja techniką nie przysłoniła nam podstawowej ich wady,
jaką jest kiepska jakość uzyskiwanych zdjęć. Niestety, dziś wielu
młodych ludzi nigdy nie miało w ręku przyzwoitego aparatu tradycyjnego i
nie zdaje sobie po prostu sprawy, co traci; traktują je wręcz jako
przeżytek, no a jak przeżytek może dawać lepsze zdjęcia od ich
super-hiper cyfrovideokameroplayera (robiącego płaskie zdjęcia
"monitorowe" w jpg z artefaktami i nagrywającego w kalekim formacie MP3

/odpowiadając zmień px na pl/