Re: Wolne/skokowe kopiowanie

Autor: Vincin <darkcity_at_gower.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 01:01:49 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:clmja8.164.9@Hobby.od.18.lat...
> Zależy od szybkości HDD, jeżeli dany HDD ma szybkość ok.50MB/s
> to kopiowanie pomiędzy partycjami tego samego HDD powinno być na
> poziomie ok. 35MB/s.
> Tu i tak autor postu ma "szczęście", bo wielokrotnie spotykałem
> się z transferem rzędu 7-8MB/s ...
> Podobnie z obciążeniem CPU podczas odczytu z HDD,
> na chopsetach VIA jest stosunkowo duże rzędu 15-30% czasem/rzadko i
więcej.
> Podczas ja na poprzedniej płycie miałem obciążenie CPU ok. 7%,
> a obecnie tylko 2%.
> Osobiście chipsetu VIA nikomu nie polecałem i nie polecam(cę),
> [...]

Ehh znow mi sie pogorszylo o okolo 10mb/s wolniej. Nie wiem juz od czeg to
zalezy. Obciazenie CPU mam okolo 30-50% a dysku max podczas kopiowania.
A.. i moja plyta nie jest na Via tylko SISie :P
Sa jakies ustawienai buforow itp. ktore mozna regulowac i wplywaja na
szybkosc? Win2k3 ma standardowo wiele rzeczy powylaczanych, wiec moze w tym
tkwi problem.