Re: Prosze o ocene konfiguracji

Autor: Orbi <sdfgds_at_gdfgdfg.lp>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 01:04:52 MET DST

Lamphead wrote:
> jak w temacie:)
>
> Obudowa : TRACER 350W TRO-767 MIRROR

do poprawki. Obudowa trudno - niech bedzie, ale zasilacz do wymiany. Z
tanszych polecam Modecoma lub Chiefteca

> Płyta główna : MSI K7N2-FSR - nForce2, LAN, SATA

moze byc. Ja lubie Gigabyte, ale ta tez jest spoko

> Procesor : AMD ATHLON XP 2800+

lepiej 2500+ Barton i podkrecic na 3200+ - taniej

> Wentylator :ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC Rev 2

niech sie spece od chlodzenia wypowiedza. Ja bralbym Pentagrama QC-80Cu

> RAM : 512 MB Kingston

jezeli nie bedziesz podkrecal to ja wzialbym 512 MB TwinMos cl 2.5. IMHO
najlepszy stosunek cena/jakosc

> Dysk twardy : SEAGATE 80 GB - 7200 Barracuda 7200.7

do poprawki. Ja bralbym SATA Samsunga albo Hitachi/IBM. Cena podobna, a
mniej kabelkow

> Karta graficzna : SAPPHIRE Radeon 9600 PRO 128MB [128 bit] TV

OK

zastanow sie czy nie dolozyc do 9800 Pro - wiem ze to z 400 zl wiecej, ale
warto - jezeli komp ma byc do gier oczywiscie

> Karta muzyczna : CREATIVE LIVE! 5.1

po co ? masz przeciez calkiem niezla zintegrowana

> Nagrywarka DVD-RW SAMSUNG TS-H552B - 16x

do poprawki. Teraz jezeli chodzi o DVD-RW liczy sie tylko Lite-On, NEC,
Pionieer lub ewentualnie LG.

> Panel LCD PHILIPS 17" - 170S5FG

niech sie kto inny wypowie. Ja nie lubie monitorow Philipsa i nie bede
obiektywny w tym temacie.

> prosze o w miare obiektywne opinie

staralem sie

> pozdrawiam