Re: HP 5510 ... komp WISI...POMOCY!!!

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 23:23:40 MET DST

Użytkownik "Yarko" <eliaszek@hotmail.com> napisał w wiadomości
news:clm4nr$1h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chcialem sie podzielic z wami moim przyapdkim...barzo ciekawym...
>
> win 2k
> najnowsze sterowniki ze strony HP
> zadnych konfliktow sprzetowych
>
> problem jest taki ze, gdy w opcjach wybieram papier "fotograficzny"
> jakikolwiek, czyli chce wydrukowac zdjecie komputer wiesza sie w roznych
> momentach...najczsciej wydrukuje jakas czesc zdjecia i koniec....pomaga
> tylko RESET...
> nie wiem jak ten problem ugryzc...najbardziej prawdopodobne dla mnie jest
> ze nawala cos w USB...
> [...]

Może wybierając papier fotograficzny drukujesz też w wyższej
rozdzielczości??
Jeżeli tak, to drukarka zużywa też więcej pamięci...
A może masz słaby komputer i nie możesz się doczekać aby "przemielił"
zdjęcie,
może masz za mało miejsca na dysku (przecież gdzieś to trzeba zapisać zanim
się przepcha kilkadziesiąt MB przez USB..... ).

Spróbuj też zainstalować sterowniki w innej wersji językowej.
HP robi dobre drukarki ale ich soft to epoka kamienia łupanego....
wiem co mówię bo mam 5150 i miałem W98 które nie chciało drukować z Worda
z polskimi sterownikami. 1,5 roku temu HP zapewniało, że o niczym nie wie,
potem że poprawka będzie
lada dzień i nawet wpisali mnie na listę wysyłkową dla nowych sterowników na
CD...
..Fajnie..., szkoda tylko że poprawionych sterowników nie ma do
dzisiaj......

ax