HP 5510 ... komp WISI...POMOCY!!!

Autor: Yarko <eliaszek_at_hotmail.com>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 20:23:12 MET DST

Chcialem sie podzielic z wami moim przyapdkim...barzo ciekawym...

win 2k
najnowsze sterowniki ze strony HP
zadnych konfliktow sprzetowych

problem jest taki ze, gdy w opcjach wybieram papier "fotograficzny"
jakikolwiek, czyli chce wydrukowac zdjecie komputer wiesza sie w roznych
momentach...najczsciej wydrukuje jakas czesc zdjecia i koniec....pomaga
tylko RESET...
nie wiem jak ten problem ugryzc...najbardziej prawdopodobne dla mnie jest to
ze nawala cos w USB...
playta jest gigabyte IPE1000 wszystkie stery zainstalowane...
 -> serwis HP powiedzial ze nic nie wie o takich problemach ale napewno jest
cos z moim kompem bo jesli drukarka drukuje normalne dokumenty to znaczy ze
dziala...

pytanie do was...czy ktos mial taki problem i czy isteje jakas przejsciowak
z USB->LPT...tylko to mi przychodzi do glowy...

aha... system jest swiezo zainstalowany...

POMOCY...pozdro...