Re: ECS K7VZA JAKI Z NAJMOZCNIEJSZYCH DURONOW OBSLUZY?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 21:20:52 MET DST

Podłączę się do wątku ze względu na jego temat (MoBo).
Mam pytanie, a w zasadzie dwa.
Czy da się ustawić na niej wake-up z klawiatury lub myszki?
 W instrukcji znalazłem, że za wake-up urządzenia pod USB1 odpowiada zworka
JP2. Niestety klawiaturę mam na PS/2 (UltraX Flat), ale myszkę mam na
USB/PS/2. Nie wiem dlaczego (pewnie kwestia sterów) jest ona wykrywana tylko
na PS/2. Na USB od razu BSOD. :(
Pomęczyłbym ten temat, ale jeszcze jedna dziwna rzecz mnie zaskoczyła.
W instrukcji w BIOS-ie w Advenced Chipset ..... jest USB Mouse Support. Mam
BIOS 1.0b z tego roku na rev 3.0 i tej opcji nie ma.
Czyżby w tym BIOS-ie tak było?

Do chwili obecnej z tą MoBo mam tylko jeden problem. Po podłączeniu DVD-ROM
i CD-RW na IDE2 większość operacji kończy się zwisem. Jeśli DVD-ROM przepnę
na IDE1 pod HDD wszystko śmiga aż miło. Poza tym żadnych zastrzeżeń, a
używam jej ponad 3 lata.

--
"I wszystko jasne :)
Pozdrawiam