ECS K7VZA JAKI Z NAJMOZCNIEJSZYCH DURONOW OBSLUZY?

Autor: Serwer INFO <qxr_at_tlen.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 19:23:51 MET DST

Witam.
Jak w temacie. Konkretnie mam ECS K7VZA z procem DURONEM 700. Jak dla mnie
plyta jest swietna (mam kompa juz pare lat i nie przypominam sobie. UWAGA
NIE SCIEMNIAM). Nigdy mi sie nie wywalil (nie zaliczyl zwiechy). :)) Chce go
zmodernizowac. Nowa grafola, szybszy twardziel wiecej ramu no i zastanawiam
sie nad prockiem. Tylko tego nie jestem pewien. A wiec pytam sie fachowcow.
Jakiego z najmocniejszych DURONOW ona pociagnie.

Pozdrawiam. QXR.