Re: Wybor collerka:

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 19:56:11 MET DST

Tue, 26 Oct 2004 19:47:20 +0200, na pl.comp.pecet, Adam napisał(a):

> Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie wentylatorow. W mojej obudowie z boku mam
> dodatkowy wentylator wypychajacy powietrze a z tylu mam kolejne dodatkowe
> dwa otwory jeden 80x80mm a drugi 70x70mm. Bardzo mi zalezy na tym aby cos
> tam zamontowac. Jeszcze raz pisze jeden wentylator na procku, radiator na
> grafice z boku wypychajacy na zewnatrz, a z tylu wy mi doradzcie. Bardzo
> prosze o tani wybor...i tak wogole jakie to maja byc wentylatory bo zupelnie
> nie wiem??

tak jak kolega radzil artica na proca, tez go mam i cicha bestia z niego :)
do obudowy?... artic cooler tez! na allegro sa takie po 10zl. ciche i dosc
wydajne. bedziesz mogl kupic od razu z tym na proca, bo to jeden
dystrubutor bodaj.

> Slyszalem cos ze jeden ma pochlaniac powietrze do wewnatrz obudowy a drugi
> wypychac cieple ale wedlug mnie to troche bez sensu jak otwory sa jeden na
> drugim w tylnej czesci to jest praktyczne jak z przodu skrzynki jest jeden i
> z tylu drugi:)

nie do konca zrozumialem wypowiedz
ale chodzi o to ze z przodu wrzucasz jeden co wciaga powietrze do srodka a
z tylu co je wyciaga. ale wszystko to w sporym uproszczeniu bo moze byc
wiecej wiatrakow i w roznych miejscach w zaleznosci od mozliwosci obudowy.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl