Re: Wybor collerka:

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 19:47:20 MET DST

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie wentylatorow. W mojej obudowie z boku mam
dodatkowy wentylator wypychajacy powietrze a z tylu mam kolejne dodatkowe
dwa otwory jeden 80x80mm a drugi 70x70mm. Bardzo mi zalezy na tym aby cos
tam zamontowac. Jeszcze raz pisze jeden wentylator na procku, radiator na
grafice z boku wypychajacy na zewnatrz, a z tylu wy mi doradzcie. Bardzo
prosze o tani wybor...i tak wogole jakie to maja byc wentylatory bo zupelnie
nie wiem??
Slyszalem cos ze jeden ma pochlaniac powietrze do wewnatrz obudowy a drugi
wypychac cieple ale wedlug mnie to troche bez sensu jak otwory sa jeden na
drugim w tylnej czesci to jest praktyczne jak z przodu skrzynki jest jeden i
z tylu drugi:)