Re: Jak podkręcić starego Pentiuma 133

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 18:29:37 MET DST

> Jeśli ktoś musi na tym pracować, to nawet 10 MHz można odczuć. Ja
> kiedyś też pracowałem na P100 i byłem bardzo szczęśliwy, gdy udało
> mi się podkręcić go do 112 MHz (czy coś koło tego).

ee, wg mnie mhz procka wogole sie nie czuje (nie w tym stopniu). Jedyne
wyczuwalne przyspieszenie osiagasz na magistralach pci/ide (jak nie
zaczna sie sypac). Lepiej dodac ram-u (jak najwiecej) i zoptymalizowac
system operacyjny do tego. wbrew temu co piszesz - niemam na tym
firewala, to jest desktop, ktory sluzy do irca, news, mail, kadu, i
innych drobiazgow

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319