Re: Panel LCD iiyama

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 18:27:07 MET DST

archie wrote:

> "No właśnie. Jak chcesz kupić kamerę to kup analogową. Nie widać
> różnicy, ale pod warunkiem, że masz dobrej jakości głowicę i wysokiej
> jakości taśmy wideo nigdy nie używane. Nie ma sensu kupować cyfrowej. Ja
> mam analogową więc nie widze różnicy." Ciekawe tylko dlaczego coraz
> więcej osób używa cyfrowych kamer wideo, cyfrowych aparatów
> fotograficznych, telefony komórkowe są już od dawna cyfrowe, nikt już
> nie używa kaset magnetofonowych tylko cyfrowe płyty kompaktowe i karty
> pamięci, telewizja satelitarna jest już tylko cyfrowa poza kilkoma
> [...]

I probujesz nam wmowic, ze ludzie kupuja cyfrowe aparaty fotograficzne
ze wzgledu na lepsza jakosc? Ja raczej widze miliony gniotow o kiepskich
kolorach, nie mowiac o papierowych odbitkach z tych urzadzen...
Tak samo analogia do tasmy analogowej jest chybiona - tasma ulega
wyeksploatowaniu, a kabel D-SUB raczej nie ;-)

WL