Re: CD-ROM tylko tryb PIO

Autor: Luka Vandergaart <nowhere_at_to.be>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 16:25:13 MET DST

Thus wrote Pablo:

> Nie wiem czy chodzi dokładnie o te sterowniki, które mam
> dołączone do płyty głównej Asus A7N8X Deluxe

http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_5.10

O ile pamietam w tej wersji da sie wybrac podczas instalacji czy
instalowac miniport IDE czy nie.

> Próbowałem, ale Alcohol już nie przyznaje się do niego, wykrywa go
> jako napęd fizyczny.

Po odinstalowaniu Alcohola masz w menedzerze urzadzen w urzadzeniach
RAID i SCSI jego kontroler? Jesli tak to usun go.

> Nie znalazłem grupy bardziej pasującej do tego typu problemów.

Zla odpowiedz :)

pl.comp.os.ms-windows.winnt chociazby

Pozdrawiam

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."