Re: CD-ROM tylko tryb PIO

Autor: Pablo <abguvatnyyevtug_at_jc.cy>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 14:28:26 MET DST

Dnia Tue, 26 Oct 2004 13:08:44 +0200, Luka Vandergaart napisał(a):

> To akurat nie jest wina Alcohola. Windows po okreslonej liczbie bledow
> odczytu przelacza naped/dysk na PIO bez mozliwosci zmiany. Usun kanal
> IDE a nie naped a powinno pomoc.

Usunąłem, napęd działa teraz w trybie DMA, ale podczas instalowani
sterowników wyświetla się informacja, że ten sterownik nie jest
przeznaczony dla tej platformy, przeinstalowałem ręcznie sterowniki, ale
nic to nie daje. Nie wiem czy chodzi dokładnie o te sterowniki, które mam
dołączone do płyty głównej Asus A7N8X Deluxe, nagrywarka to Lite-on
LTR52327S. A może jest to wina dodatkowego wirtualnego napędu, którego w
żaden sposób nie mogę usunąć.

> Zainstaluj Alcohola, ustaw liczbe napedow wirtualnych na 0 i odinstaluj.

Próbowałem, ale Alcohol już nie przyznaje się do niego, wykrywa go jako
napęd fizyczny.

> P.S. To jest grupa o sprzecie a nie oprogramowaniu

Nie znalazłem grupy bardziej pasującej do tego typu problemów.

--
Pozdrawiam Pablo