Re: Jaka drukarke kupic?

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 14:39:44 MET DST

Użytkownik "piotr" <piotr2_.s@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cll4l8$eb2$1@62.148.86.188...
> Witam,
>
> Nosze sie z zakupem drukarki - kolorowej na uzytek domowy. Powiem tak
czasem
> jest do wydrukowania z 80 stron czasem tzn. 2-3 razy w miesiacu a tak to
> pojedyncze wydruki nie przekraczajace 20 stron. Jaka drukarke polecacie
> kupic, czy kupic laserowa, czy drukarka laserowa jest tansza w
eksploatacji?
> Czy kupic atramentowa? ale slyszalem ze atramentowe sa drozsze w
ekspoatacji
> czy to prawda? chodzi mi o zuzycie w atramentowej atramentow cartridge a w
> [...]

Ja polecam drukarke laserowa - sam mialem kiedys lasera HP z 6 latek i
sprzedalem
bo chcialem miec kolor wiec kupilem atrametowke i wszystko bylo fajnie az do
chwili
kiedy rozruchowe tonery - orginalne - sie skonczyly zamieninki sa raczej
kiepskiej jakosc
zapychaja dysze itp
atramentowka ma jedna zasadnicza wade jak kilka dni nie drukujesz to zasycha
tusz i robi sie
duzy klopot szczegolnie doskwiera to w lato jak sie gdzie wyjedzie
tereaz laserowke kupisz nowa za 450-500 o rozdzielczosci 600dpi
do domowego drukowania w zupelnosci wystarczy
toner starcza srednio na 2500-3000 stron ( rozruchowy dawany z drukarka na
1500 )
wiec taki tonerek przy domowym drukowaniu wystarczy na poltora roku
( mi starcza na 2 lata albo wiecej ) tonerek tez mozna tanio zregenerowac
kupujac proszki
do regeneracji tonerow za kwote 30-50 zl i mozna znow drukowac lub kupic
zregenerowany
toner ale nie od kogos kto robi to w piwnicy dorywczo ale od sprawdzxonej
firmy
z gwarancja itp
jesli mozesz sobie zrezygnowac z koloru i tak bardzo ci na tym nie zalezy to
polecam drukarki
laserowe
kolorowy laser mozna kupic juz za 1800zl ale koszt eksploatacji przekracza
niekiedy koszt drukarki
gdyz sa tam 4 tonery ( czarny + 3 kolory ) a srednio cena a orginalne tonery
wynosi okolo 1500zl
wiec mysle ze to jeszcze za wczesnie i za drogo - a dodatkowo czytalem ze ta
technika w kolorowych
laserach nie jest jeszcze dobrze dopracowana wiec wydruk moze byc nie
satysfakcjonujacy
dlatego na kolorowego lasera do domu nalezy jeszcze ze 2-4 lata poczekac

sam w niedlugim okresie bede kupowal drukarke ( atramentowka HP po 4 latak
sie rozpadla )
i w chwili obecnej moj wybor padl na SAMSUNGA ML-1510 ( ostatnio na gieldzie
470zl )
moze w tym czasie pojawi sie cos innego w rosadnej cenie