Re: Panel LCD iiyama

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:57:45 MET DST

CYSTERNA++ <e.cysterna@wp.pl> napisał(a):

> Czy ktoś w tym modelu podlaczal monitor przez DVI i DSUB ?
> Czy była zauważalna różnica ? Podobny model bez DVI można zakupic za 1900
> wiec moze nie warto tracic 300 PLN na DVI..

zdaje się, że sporo zależy od tego, jaką masz kartę graficzną. O ile wiem,
złącze DVI ejst wskazane dla tych, którzy mają ją nieco słabszą....

Nie weim, czy nie warto poczekać do Gwiazdki :)) zwykle pojawiają się rózne
promocje, pewnei w tym roku będzie podobnei.

A ten opisany przez Ciebie model to jeden z lepszych i bardziej polecanych.
Raczej dołożyłbym do DVI...