Panel LCD iiyama

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 22:48:33 MET DST

Napaliłem sie na taki panel LCD 17" iiyama ProLite E431S-B czarny

troszke droga ta zabawka bo 2295 PLN. Czy ktoś z Was posiada takie cos i
moglby napisac swoja opinie? Zalezy mi na zlaczu DVI ale nie wiem czy jest
mi to potrzebne. Czy ktoś w tym modelu podlaczal monitor przez DVI i DSUB ?
Czy była zauważalna różnica ? Podobny model bez DVI można zakupic za 1900
wiec moze nie warto tracic 300 PLN na DVI..

Bardzo prosze opinie ewentualnie o polecenie czegos sprawdzonego.

Pozdrawiam

CYSTERNA++