Re: Plyta Glowna - wymiana

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 23:38:28 MET DST

Użytkownik "Bernard" <Bernard@somewhere.net> napisał w wiadomości
news:cljmhd$gn4$1@mamut.aster.pl...
> Ani Abit ani Soltek nie produkują kondensatorów, więc trudno ich oskarżać.
> Zdarzyło się, że wielka fabryka kondensatorów przez parę miesięcy
> produkowała kondensatory z błędem technologicznym, a kupowali je prawie
> wszyscy wytwórcy płyt na Tajwanie.

To żadne wytłumaczenie - procuent płyty
dobiera komponenty i to on odpowiada za całość
produktu. Ponadto obserwując posty na grupie
 - od kilku lat, zuważyłem, że ten pech nie dotknął
wszystkich, lecz głównie ABIT i jak się okazuje Soltek.
BTW, jakieś dwa-trzy lata temu słałem w tej sprawie
posty do ABIT-a - na początku do Tajwanu, później
do ich przedstawicielstwa w Polsce. Nie doczekałem
się żadnej reakcji, ani słowa wyjaśnienia.
To też o czymś świadczy.