Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 23:26:04 MET DST

Tobie te¿ bardzo dziêkujê za pomoc.

> Zerknac w instrukcje magnetowidu -na pewno jest cos o ustawianiu kanalu
> wyjsciowego. Ew. zobaczyc, na ktorym kanale telewizor odbiera obraz z
> magnetowidu.
Ju¿ odpowiedzia³am, tak jak umia³am. :-)

> Wiesz, tonacy brzytwy sie chwyta :)
Zgadzam siê. Ja te¿ lubiê "kombinowaæ" (w pozytywnym znaczeniu tego
s³owa oczywi¶cie :-).

Je¶li pod³±czenie z u¿yciem dodatkowego kabla. o którym pisa³ Tomy
pozwoli na zmienianie kana³ów w panelu w programie komputerowym,
to bêdzie mnie to satysfakcjonowa³o.
Je¿eli nie, to bêdê "kombinowaæ" dalej, miêdzy innymi korzystaj±c z Twoich
pomys³ow.

Pozdrawiam
Ewa