Re: Problem z g³osem

Autor: Wiewior <jvrjvbe_at_fbhaq.j.yc>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 22:45:53 MET DST

Ewa napisal(a) w <news:cljnnf$h09$1@atlantis.news.tpi.pl> co nastepuje:
> Nie wiem co to jest i jak to sprawdziæ?
> A na co mia³oby to wp³ywaæ?

Zerknac w instrukcje magnetowidu -na pewno jest cos o ustawianiu kanalu
wyjsciowego. Ew. zobaczyc, na ktorym kanale telewizor odbiera obraz z
magnetowidu.

> Magnetowid mia³ z za³o¿enia byæ u¿ywany tylko do przegrania starych
> ta¶m. Na to czy przy po³±czeniu kablówka -> komputer na BBC jest g³os
> czy nie ma w ¿aden sposób nie wp³ywa.

Wiesz, tonacy brzytwy sie chwyta :)
Jezeli magnetowid pracuje na 39 kanale, to moze istniec cien szansy, ze w
jakis pokrecony sposob zakloca odbior tego wlasnie kanalu na komputerze.

Z innych, rownie glupawych sposobow:
- odlaczyc kable laczace magnetowid z komputerem po niskiej (chinchy czy
s-video)
- przelozyc karte tunera w inny slot na plycie glownej
- zerknac czy w BIOS-ie kompa jest opcja "Spread Spectrum", "Clock Spread
Spectrum" lub podobnie i ja uaktywnic

--
     Wiewior
jvrjvbe@fbhaq.j.cy