Re: napiecia zasilacza

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 21:40:09 MET DST

"miki" cljfvm$3s0$1@atlantis.news.tpi.pl

> trudno powiedziec,

To szkoda. :) (że trudno)

> czasem wlaczam np. rozpakowywanie rar'a, albo wyszukiwanie na dysku i efekt
> jest natychmiastowy praktycznie (pare s)

Parę s -- to chyba wystarczająco dużo, aby się
dowiedzieć, czy napięcie siada. :) Są przecież
do tego i programy i przyrządy ,,zewnętrzne". :)

> i mam niebieski ekran z roznymi komunikatami, albo po prostu restart.

Może to głupie, ale czasami ;) tak właśnie bywa,
gdy na dysku są logiczne błędu.

Ponadto u mnie takie efekty są wówczas,
gdy sprzęt jest zimny. :) W ogóle nie
daje się odpalić WXP i czasami WME.
Po rozgrzewce (jest lepiej, ale stabilność
to to odzyskuje nie wcześniej, niż po dwóch :)
godzinach i nie dlatego, że skacze napięcie na
zasilaczu)

> takze trudno powiedziec czy spada jeszcze bardziej, a jak
> nie ma restartu to raczej nie widze zeby spadalo bardziej.

Zanim kupisz nowy zasilacz -- możesz skorzystać z pożyczonego dużej mocy. :)

E.