Re: napiecia zasilacza

Autor: miki <miki_at_wyjeb-to.i-jeszcze-to.esemeski.com>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 20:17:47 MET DST

> "miki" cljam4$cee$1@nemesis.news.tpi.pl

> A jak są intensywniej wykorzystywane, to spada?
trudno powiedziec,
czasem wlaczam np. rozpakowywanie rar'a, albo wyszukiwanie na dysku i efekt
jest natychmiastowy praktycznie (pare s) i mam niebieski ekran z roznymi
komunikatami, albo po prostu restart. takze trudno powiedziec czy spada
jeszcze bardziej, a jak nie ma restartu to raczej nie widze zeby spadalo
bardziej.

pozdrawiam

miki