Re: Dobra jakosciowo i niedroga wypalara

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 21:37:27 MET DST

hmm wiem pytanie bylo o niedroga nagrywarke cdrw i tu LITEON 523252s nie ma
sobie rownych.
Jednak radzilbym mimo wszystko zastanowic sie nad zakupem nagrywarki DVD,
wiecej mozliwosci lepsze perspektywy na przyszlosc (ta niedaleka
oczywiscie). Uwazam, ze dni nagrywarek CDRW sa niestety policzone, wiec nie
ma sensu czegos takiego kupowac. Analizujac ceny dochodzimy do wniosku ze
wydajac troche wiecej zyskujemy duuzo wiecej.
130zl nagrywarka CDRW, 340zl NEC 3500A (dla mnie model wzorcowy) i taki
wlasnie sprzet ja bym polecil houk ;-)
Oczywiscie jesli czynnik econo jest tutaj decydujacy (bida ze az piszczy a
kopie robic trzeba) to polecam LITEONA 523252s jest nie do przebicia.

zdrowko
x4y4