Re: Co wybrac??

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 21:37:21 MET DST

> Sam zobacz:
> http://allegro.pl/showcat.php?id=4248&order=t&view=gtext

Tyle to ja wiem szukalem wszedzie i juz sie mniej wiecej orientuje chodzilo
mi o cene taka hurtowa a nie sklepowo i z allegro ale nie wazne moj blad zle
sie wyrazilem.

> Wentylator jest z procesorem (BOX). Z tym, że nie jest
> on gratis. Za BOX płaci się wiecej, za OEM mniej.

To ze nie gratis i ze jest drozsze tez wiem :] dobra nie wazne dzieki ale
mam kolejne pytanie: czy ma pan gadu-gadu albo jakis inny program do
szybkiej komunikacji chcialbym sie jeszcze zapytac na temat kilku spraw ale
nekoniecznie na grupie bo troche to dlugo trwa.

Jezeli nie to z gory pytam czy ten wentyl wystarczy:
http://www.bluesklep-komputer.com/product_info.php?cPath=32&products_id=4190

Ps: Jaki zasilacz 400 bo moja 300W chyba nie wytrzyma....