Re: Jaka plyta ?

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 21:32:31 MET DST

> Ja sie nastawialem na cos w stylu ECS albo MSI ,a ta NF7 to ma byc SL czy
> zwykla bo tej 8RDa+ nie widze w ofercie sklepu w ktorym mam zamiar cos
kupic
> ?

Co do ECS albo MSI - dobre plyty, maja swoich fanatycznych zwolennikow, ale
w tej cenie sa znacznie lepsze (szczegolnie lepiej wyposazone). Abita wez
jakiego chcesz - jak zalezy Ci na SATA i SoundStorm to bierz SL (nie oplaca
sie S) . Polecam jednak dalej Epox'a - jest tanszy i IMHO atrakcyjnieszy od
Abita. Jak nie ma w sklepie to kup w innym :P .