Re: Rage 128 PRO i LCD - jak to wygląda?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 20:09:44 MET DST

> Mysle ze w wypadku na ktorego temat toczy sie dyskusja nie ma oczym mowic.
> Rage 128 swietnie wyswietla zarowno w 640x480 jak i 1280x1024. Natywne
> parametry obrazu monitora nie powinny jej sprawic zadnych problemow.

Ja nie twierdze ze rage ma jakies problemy z generowaniem obrazu w roznych
rozdzialkach (mialem karte z 128pro i jakosc na crt byla 'nvidia do budy',
czyli cudo)
tylko mowie o skalowaniu obrazu PRZEZ lcd gdy wybierzemy rozdzialke inna niz
sprzetowa. Gdy zobaczylem te wszystkie rozmycia, przy wyborze 800x600
(zamiast sprzetowej 1024) to szczeka mi opadla. CRT do roznych
rozdzielczosci jest jak na razie bezkonkurencyjny. Przeskalowania na lcd wg
mnie maja moze sens jedynie w grach. Do pracy okienkowej to wogole nie ma
sensu (czcionki nieostre, okna takze...)zreszta kto nie wierzy niech
sprawdzi. Karta na to nie ma wplywu, tu decyduje wylacznie przetwazanie
sygnalu przez moniek lcd.
pozdrawiam
kp