Re: SpeedFan - fitness 43% - co to oznacza?

Autor: Bob <bogdansz.usuntoboniedojdzie_at_silesianet.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 17:15:16 MET DST

Leming wrote:
> Pytanie właściwie dokładnie streściłem w tytule :-) SpeedFan pokazuje
> właśnie taki, marny jak mi się zdaje wynik. Ktoś wie, co to konkretnie
> oznacza, jakie konstruktywne wnioski można wyciągnąć z takiej liczby? Faktem
> jest, że obecnie tym dyskiem mam potężne problemy, co jest wynikiem awarii,
> o której kiedyś na grupie pisałem.
> No więc jak z tym fitnessem?
>
> Dzięki za (potencjalne) odpowiedzi, pozdrawiam grupowiczów
> Leming

A mógłbyś napisać co to za dysk, no i jaką masz wartość odczytu ze
smarta Realocated sector Count czy jakoś tak?
Pytam ponieważ w nowej Barracudzie 7200.7 80 SATA mam dokładnie taki sam
odczyt (43%), mój kolega na tym samym dysku tez ma to samo. No i się
zastanawiam czy to zbieg okoliczności. W obydwu przypadkach nie ma
sygnalizacji żadnych badów przez SMART.

Pozdrowienia
Bogdan