SpeedFan - fitness 43% - co to oznacza?

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 08:57:06 MET DST

Pytanie właściwie dokładnie streściłem w tytule :-) SpeedFan pokazuje
właśnie taki, marny jak mi się zdaje wynik. Ktoś wie, co to konkretnie
oznacza, jakie konstruktywne wnioski można wyciągnąć z takiej liczby? Faktem
jest, że obecnie tym dyskiem mam potężne problemy, co jest wynikiem awarii,
o której kiedyś na grupie pisałem.
No więc jak z tym fitnessem?

Dzięki za (potencjalne) odpowiedzi, pozdrawiam grupowiczów
Leming