potrzebna pomoc

Autor: adam <adam_at_dobremiasto.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:51:03 MET DST

Potrzebuję pomocy w temacie połączenia VPN.
Sytuacja wyglada tak:
Moja firma łączy się przez VPN z firmą za granicą. Mamy tu urządzenie, które
za to odpowiada. Aby się połaczyć na systemie Win98 po prostu zmieniam nr
bramy w ustawieniach protokołu TCP/IP na taki, który podają obcokrajowcy
(aby się dostawać do ich kompa). Mamy do tego taki programik kliencki,
któremu podaje się tylko docelowy nr IP i programik ten się wywala na
Win2000 - pokazuje komunikat, że nie może się połączyć. Na Win98 po zmianie
nr-u bramy we właściwościach protokołu TCP/IP wszystko działa.

Tyle, że potrzebuję móc dobrać się do tego kompa ze stanowiska które ma
system Win2000 Pro (rzekomo dopiero na tym można będzie drukować z tego
zagranicznego kompa, a to jest nam koniecznie potrzebne). Po zrobieniu tego
samego co na win98 niestety połączenie nie działa.
Coś pewnie trzeba zrobić inaczej, ale za Chiny nie wiem co?

adam