Re: 2 * 120 GB - problem?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 23:11:56 MET DST

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <spam@raf256.com> napisał w wiadomości
news:Xns958BB524769D1raf256com@213.180.128.20...

> Mam dwa dysk po 120 GB.
>
> Mimo roznych ulozen (primary master + primary slave, prim master+sec.
> slave, z 3-cim dyskiem/CD, lub tylko dwa dyski) czasem dyski nie sa
> widziane (BIOS nie wykrywa zadnego z nich, a widzi np. CD jezeli jest
> wlozone).
>
> Doddatkowo raz chyba blad pojawil sie podczas pracy, bo nagle dyski oba
> przestaly dzialac (system przestal je widziec calkowicie, bledy I/O).
>
> Czym to moze byc powodowane / jak to naprawic?
>
> Gdy dysk jeden (Maxtro) lub drugi (IBM chyba) sa wlozone pojedyczno,
> wszystko dziala o.k.

A ja myślę, że dyski po prostu się nie lubią :)))
Sam miałem kiedyś taką sytuację z Seagate i WD-kiem, tylko że jakieś 10 lat
temu :))

Czasami tak jest, że dyski się nie tolerują i nikt nie wie o co chodzi....
a na innym kompie z innym kontrolerem wszystko pracuje o.k.

pzdr
ax

PS. Przestańcie wszystko "zwalać" na zasilacz :)))