Re: Problem z pamięcią 512mb

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 22:47:33 MET DST

Dnia Sun, 24 Oct 2004 22:29:21 +0200, Tokay Fan Club napisał(a):

>ale może to być jakiś myk o którym nie wiem ?

ja znam jeden taki myk ktory moglby tak sie objawiac: wlaczyla ci sie
grafa na plycie i wspoldzieli te 64 MB bo cos podejrzanie ladna wielkosc
sprawdz tez czy wszytskie ustawienia masz poprawne
swego czasu jak probowalem puscic kostke na nizszym cl to poszla ladnie
i nawet bez zwiech ale zarowno bios jak i system widzialy polowe jej
wielkosci (64 zamiast 128) wiec mozliwe ze cos w tym kierunku
pozdrawiam

--
JFK
wbrew wszelkim pozorom adres