Gforce 2 MX1 2 monitory problemik ;)

Autor: Marcin Goralski <gooral_at_spam.won>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 21:29:31 MET DST

a w zasadzie monitor i telewizor.

Gmerajac w roznych opcjach (na standardowych sterownikach) doszlem do
takich rezultatow: jak wlacze kompa z podpietym wylacznie TV jest ok. Jjak
wlacze komp i telewizor naraz to obraz na telewizorze nie miesci sie na
ekranie ;) tzn nie widac calego pulpitu.

2gi monitor mam ustawiony jako "telewizja" i mniej res niz 640x480 (wogole
innej) sie nie da.

jak do tej pory zaznaczajac rozne opcje (w sumie na pale bo definicje nie
sa dla mnie zbyt jasne) uzyskalem np na ekranie tv sam pulpit (bez ikon,
ale z tapeta) - kursor na nim pojawia sie "po przekroczeniu prawej
krawedzi ekranu monitora". Lub poprawny (ale nie mieszczacy sie na
ekranie) wyglad windows.

Co ciekawe na tych samych sterownikach poprzednio (przed reinstalem
systemu) bylo wszystko ok i doszlem do tego bez zbytnich komplikacji a
teraz juz mam dosyc prob i dalej nie dziala.... ;)

co dokloadnie trzeba zmienic by miec poprawny obraz na 2 urzadzeniach
naraz? (na tv kiepsko sie czyta cokolwiek za to filmy na monitorze to
srednia przyjemnosc).

--
Marcin Goralski [Krk]
-janek@jedwab.net.pl-