Re: problem z TV

Autor: oizo <oizo_at_autograf.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 21:21:09 MET DST

Użytkownik "Zbychu" napisał w wiadomości
> Witam
> Po włączeniu komputera, na ekranie telewizora pojawiają się przesuwające
> się powoli jaśniejsze i ciemniejsze paski. Podejrzewam że jest to
> spowodowane podłączeniem pod tę samą entetę. Czy jakoś można się tych
> pasków pozbyć.
> Paski są również na ekranie komputera przy oglądaniu telewizji
> Karta Leadtek Winfast 2000 DV.
> Urządzenia są podłączone przez taki specjalny rozgałęziacz co mi w sklepie
> polecili.

mozliwe ze zasilacz ci zakłuca obraz
sprawdz czy te pasy znikna z tv jesli odłaczysz kabel antenowy od kompa ale
bedzie on dalej pracował !!!
Moze byc potrzebne uzycie lepszych kabli (ja polecam kable BNC - sam mam na
nich w domu cała siec tv zrobiona i działa bez zakłuceń) i moze ten
rozgałeziacz z funkcja przenoszenia pradu