Re: Co wybrac??

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 21:46:05 MET DST

Użytkownik "Adam" <mileccy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:clgqni$aaj$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> W takim razie PRO2 odpada i to drugie tez bo kosztuje ponad 6 stow. A to
> Twoje mi zbytnio nie pasuje a moze to bedzie dobre: GA-7N400L-NF2 A8 AC6
> LAN
Ta będzie zupełnie wystarczająca i oczywiście jest lepsza od GA-7NF-RZ.
(zasadnicza róznica to typ obsługiwanej pamięci - 400MHz i lepszy kodek
audio)

> grafike mam Radeon 9200SE nie narzekam
> proc chyba kupuje Athlonka 2600+ XP
Twój wybór... IMO proc dobry, ta grafika
dla mnie dużo za słaba - zapewne 64bit.

> Powtarzam pytanie za ile moge sprzedac AMD Athlona 1000mhz
120-150 zł

> i plyte ELITE K7S5A SIS735/DDR LAN :)
do 80zł
A tak naprawdę za tyle, za ile znajdziesz nabywcę.