Re: Co wybrac??

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 20:05:36 MET DST

> W takim razie nie zmieniam zdania.
> Do tych celów nie trzeba "wodotrysków"
> w stylu SATA i FireWire, za które zapłacisz,
> lecz w grach nie wykorzystasz. Zainwestuj
> w kartę graficzną (np.: R9600XT)
> http://twojepc.pl/artykuly.php?id=vga_2004_04&strona=11
> i RAM (min. 512MB).

W takim razie PRO2 odpada i to drugie tez bo kosztuje ponad 6 stow. A to
Twoje mi zbytnio nie pasuje a moze to bedzie dobre: GA-7N400L-NF2 A8 AC6 LAN
2XDDR U2.0....wydaje sie w porzadku i ma dobre opinie zerknij na ta
stronke...mam juz kompa i w nic wiecej nie inwestuje bo ram juz mam i teraz
dokupuje sobie tylko 128 DDR zeby miec 384 a grafike mam Radeon 9200SE nie
narzekam....proc chyba kupuje Athlonka 2600+ XP no i plytka chyba ta co
wyzej podalem.

Powtarzam pytanie za ile moge sprzedac AMD Athlona 1000mhz i plyte ELITE
K7S5A SIS735/DDR LAN :)